۲۰ مرداد ۱۳۹۴

کاور صفحه گرامافون گوگوش


کاور صفحه گرامافون گوگوش

*-----------------*

متن ترانه ساحل و دریا

دلم از غصه داره  خون ميشه دريا كاري كن
غممو مثل موجات بردار  تو ساحل خالي كن
بيا دريا كاري كن  غما رو چاره بكن
بيا دريا كاري كن  غما رو چاره بكن
عمريه ساحل و دريا  مثل غم با دل من
گفتگوشون سر نمياد
اگه روزي يكيشون از همديگه دوري كنه
مهتاب ديگه در نمياد
موجاي دريا رو خون آلود و زرد نميكنه
فقط دروازه ی دل رو روي غم وا ميكنه
موجاي دريا رو خون آلود و زرد نميكنه
فقط دروازه ی دل رو روي غم وا ميكنه
بيا دريا كاري كن غما رو چاره بكن
بيا دريا كاري كن غما رو چاره بكن

*----------------*

متن ترانه گل و گلدان

میگفتی بی تو هیچم با من بمون همیشه

نباشی من میمیرم  گل بی گلدون نمیشه

چه اشتباهی کردم  حرفاتو باور کردم

چه اشتباهی کردم  حرفاتو باور کردم 
  
یه روز سرد پاییز گلدونتو شکستی

مثل عروس گلها تو گلخونه نشستی

بهار میاد دوباره بازم تورو میارم

مثل گل زینتی تو گلخونه می کارم

بازم به گلدونت می گی با من بمون همیشه

نباشی بی تو میمیرم گل بی گلدون نمیشه

چه اشتباهی می کنه حرفاتو باور می کنه 

چه اشتباهی می کنه حرفاتو باور می کنه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر