۰۴ مهر ۱۳۹۳

دانلود مصاحبه با مانیا اکبری درباره فیلم یک ، دو ، یک



سومین فیلم بلند اکبری مضمونی اجتماعی دارد و درباره زنی است که در راه انتخاب آینده زندگی‌اش تصمیمی می‌گیرد، اما تبعات این تصمیم شرایط ناخواسته و آسیب‌پذیری برایش رقم می‌زند.
بازیگران این فیلم را مجموعه‌ای از بازیگران حرفه‌ای تئاتر و سینما و تعدادی از نابازیگران تشکیل می‌دهند. علاوه بر معجونی، دهکردی و امیری بازیگرانی چون بهاره رهنما، مریم بوبانی، رامونا شاه، اشکان مهری، رویا جاوید نیا، فرناز رهنما، الهه حصاری، شبنم شعاریان، شقایق احمدی، فهیمه استاد، آروز روشناس، فریبا طالبی و ... در این فیلم حضور دارند.
مانیا اکبری پیش از این دو فیلم بلند سینمایی «بیست انگشت» و «4+10» و مستند «کریستال» را کارگردانی کرده که در چند جشنواره‌ جهانی حضور یافت و جوایز متعددی از جمله بهترین فیلم بخش دیجیتال جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز ایتالیا، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی نانت فرانسه، بهترین بازیگر و بهترین کارگردانی جشنواره بارسلونا در اسپانیا، بهترین فیلم و کارگردانی جشنواره فیلم کرالا در کشور هند و ... به دست آورد.
ابوالقاسم اشرفی سرمایه‌گذار و تدوینگر این فیلم است.

بازی او در فیلم ده عباس کیارستمی نقش یک زن درون خودرویی را بازی میکند که در ده سکانس با ده شخص گفتگوهایی انجام می‌دهد و نمایی از زندگی زن امروزی در ایران را نشان می‌دهد. در این فیلم شخصیت اصلی داستان با پسرش، خواهرش، یک عروس آینده، یک زن خیابانی و زنی که به دنبال خواندن نماز است گفتگو می‌کند.

مصاحبه با مانیا اکبری درباره فیلم یک ، دو ، یک

حجم : 35.4mb
زمان فیلم : 00:29:20
فرمت : avi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر